Popular Post

Blogger Themes

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικη κατασκευή - Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια



Όλα γίνονται για 15 ευρά αγαπητοί μου αναγνώστες. Τόσο είχαν τα κουπ-πατ που μου γυάλισαν αλλά τσιγγουνεύτηκα να τα αγοράσω τελικά διότι από τα 6 σχέδια του σετ ήθελα μόνο τα δύο. Βάλε και τον παράγοντα αντρα-θέλω-τώρα-τον-θέλω στο παιχνίδι οπότε καταλαβαίνεις γιατί ξύπνησε και πάλι ο κύρος γρανάζης μέσα μου.
Και τι κάνουν τα κουπ-πατ σάμπως; κόβουν. Ε και το μαχαιράκι μου κόβει και τα χέρια μου πιάνουν και ο σκοπός δεν είναι να φτιάξω σε χρόνο ντετέ ένα εκατομμύριο ίδια κουλουράκια λες και ειμαι κανένα εργοστάσιο αλλά να έχω πολλά διαφορετικά και όμορφα χριστουγεννιάτικα κουλουράκια που μετά θα στολίσω με χρωματιστά γλάσα για να ζηλεύουν οι οχτροί μου και να χαίρονται οι φίλοι μου.
Πάμε όμως να δουμε παρεούλα τι έκανα!
xmas cookies patron 1 Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια
Καταρχήν ήθελα σχήματα από παλιά χριστουγεννιάτικα στολίδια. Για να μη ζορίζομαι να τα βγάλω ίδια και απο τις δυο πλευρές τσάκισα ένα χαρτί στη μέση και σχεδίασα με μολύβι τα μισά τους. Στη συνέχεια έκοψα τα σχήματα με ψαλιδι.

xmas cookies patron 2 Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια
Επειδή δε τα θέλω για μια χρήση, τα κόλλησα με παιδική στικ κολλα σε πολύ χοντρό χαρτόνι μακέτας που εγώ βρίσκω στο Πλαίσιο και το χρησιμοποιώ και για εξώφυλλα βιβλιοδεσίας.
xmas cookies patron 3 Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια
Στη συνέχεια με τη βοήθεια ενός κοπιδιού έκοψα τα σχήματα μου στο χαρτόνι. Αν χρησιμοποιήσετε τόσο χοντρό χαρτόνι να ξέρετε ότι θέλει αρκετή πίεση με το κοπίδι για να κοπεί καθαρά μια κι έξω.
xmas cookies patron 4 Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια
Τα πατρόν μου για τα χριστουγεννιάτικα κουλουράκια κάπου εδώ ήταν έτοιμα αλλά σε καμιά περίπτωση δε θα εβαζα το χαρτόνι πάνω στα ζυμάρια μου για τα κουλουράκια. Που ξέρω εγώ τι αρουραίοι κυκλοφορούν στις αποθήκες των εργοστασίων και των καταστημάτων;
Άσε που και αυτό να μη σε νοιάζει μετά την πρώτη χρήση θα λαδωθούν τα πατρόν σου με βούτυρα και θα είναι για πέταμα. Ε δε λέει…
Η λύση σε αυτό ειναι το απλό γνωστό αλουμινόχαρτο. Κόβεις κομμάτια αλουμινόχαρτου και τυλίγεις τα πατρόν σου. Έτσι και δεν ακουμπα το χαρτόνι στα ζυμάρια σου αλλά και μπορείς να πετάξεις μετά το αλουμινόχαρτο και να τα φυλάξεις για του χρόνου ή για όποια άλλη φορά θέλεις να κάνεις κουλουράκια στα ίδια σχήματα.
xmas cookies patron 5 Φτιάχνουμε πατρόν σε δικά μας σχέδια για κουλουράκια
Η χρήση τους είναι απλή και φαντάζομαι οτι θα δείτε σύντομα φωτογραφίες μου με ψημένα κουλουράκια απο αυτά τα πατρόν. Ανοίγετε το ζυμάρι σας, βάζετε τα πατρόν επάνω και με ενα εργαλείο κουζίνας που έχει μύτη χαράζετε ελαφρά το ζυμάρι για να το κόψετε μετά με την ησυχία σας ή το κόβετε απευθείας με μαχαιράκι αν είστε δεξιοτέχνες.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha